Sunday, September 19, 2010

2
Day 21 : melakar belog XD

Mood of d day :
myspace graphics
grrrrrr tengah mengang nie ... haiyakkkkk !! dushh3 ! grr  X{

Aku marah bab umh cek yg 1 g kena masuk pncurikk !! kuang hasam metoi pencurik tuh !! tau la umh aku tuh pling cokea sekali an ... pape pn xdak , ko masuk ugak ... ko curik hbs menatang mak nenek , mama ku munyer dpur ... habuk yg ko tggl kan kat kami ... dajei munyer PENCURI !! yang aku mengang sgt nie ... cadaq PINK aku pn ko ceqalaih !! mcm vavi toi .. ko mmg aku smpah ko mndul aihh .. aku munyer syg giler cadaq PINK aku tuh .... hishh geram aihh aku >_< ... pelik giler pencurik nie nk curi tuh ko curi la waya2 tuh ckup la nie yg cadaq aku ko curik cadaq PINK aku pe ke heiii haa ?? ko nk bt apa cadaq aku tuh ... p juai pn xdak dpt pa .. B*D*H metoi la hg nie ... naseb ko tak curikk barang mekap aku .. tidak aku p cari hg smpai lubang jamban aihh !! hg mmg kurang diajar metoi xreti beza brg bernilai dgn brang cokea ... taste hg mmg hncuq !! pungah !! beruk mak yee la hg nie ... hg pencurik yg mmg xdak masa depan !! cian ku kat kwn2 hg ... dpt kwn spencurik yg xdak akai ... akai hg tak kat kpala lutut !! huhh menci aku kat hg ... !!

Tak sangka ptg td mbe cek bru ja tnjuk 1 vdeo org mencurik ... tgk pas tuh cekk dpt bita dari ayh cekk yg brg2 kat umh lama kena ceqalaih ... 

Nak tgk vdeo ---> tumbuk tang nie grrr XD 

Video nie plak pamily die sewel !! memalukan nenek moyang depa ja ... xmoleh pakai munyer pamily ... huhhhh

Aku menciiiii pencurikkk !!! bab depa akai letak tang kpala lutut !! syik kena katok tuh pasai mengong,ngekk,ngokk,ngeng,ngong,beruk mak yee !! huhh




2 balas surat cinta:

yana said...

heheee.. g bg dush2 kat pncurik tuh

munga roses said...

hahahaha ;pp

yeahhh !! korek mata die kali haha ;pp

thnks yana syunk